Helt ärligt, spårvagn!!??

2011-02-02 @ 21:51:27

Fick ett oväntat samtal idag. Helt underbart att prata i 30 minuter och vart enda ord låter krystat. För övrigt så har jag åstakommit massa ingenting idag...igen!
I morgon är det dax för besök hos Ulf i Frölunda igen (den där grejen 'vägen mot arbete' som arbetsförmedlingen har). Skillnaden är denna gången att jag har ingen bil dit. eftersom taxi är för dyrt så kvarstår BUSS OCH SPÅRVAGN! Jag har haft en knut i magen i 2 dagar över detta nu, och ja jag vet, jag har bara haft körkort i ett par år så det var inte längesen jag åkte lokaltrafik, men ändå! Jag har verkligen förträngt allt som har med buss och spårvagn att göra. Jag vill inte!!

Jag beklagar, men jag förorenar hellre miljön, än att sitta på en spårvagn där folk förorenar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback