Pysseldag :)

2011-12-17 @ 23:49:17
Underbara lördag! Jag och Cameron hade planerat att göra eget julpynt, marsipanfigurer, pepparkakor med dekoration på osv. Men efter 4+ timmar av att göra marsipanfigurer så var vi båda trötta, men nöjda för dagen!
Vid middagstid åkte Cameron, mormor och jag på julbord. Men varför envisas jag med att äta så fort, jag blir ju mätt på 5 minuter! Roligt och gott var det i-alla-fall.
När vi kom hem fastnade jag i telefon med Ulle någon timma, därefter stack Cameron till en kompis och tystnade slog ner som blixten i lägenheten.
Ut med hunden, sen tv i sängen :)

Julpyssel med mandelmassa och marsipan
Cameron gjorde massa figurer, tyvärr får jag inte lov att visa upp det för honom.

Julpyssel med mandelmassa och marsipan
Detta fina gjorde Cameron till mig, så sött!!

Julpyssel med mandelmassa och marsipan
Mitt dagsverk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback