After Work.

2011-12-03 @ 00:31:55
Igår fick jag för mig att 05:30 på morgonen, fixa lite på ögonbrynen, dum ide! Jag tog pinsettens spets och körde den rakt in i ögat! Sååå onödigt, och sååå ont. Jag överlevde, och 20 minuter senare kunde jag öppna ögat igen. Det skavde något under dagen, men inte så jag tänkte så mycket på det. Gick och la mig sen, och efter några timmar vaknade jag av att jag hade fruktansvärt ont och att tårarna sprutade...ur höger ögat. Kunde inte somna om, ringde sjukvårdesupplysningen där de sa att jag behöver uppsöka läkare och avstå från bilkörning. Så jag gjorde raka motsatsen, tog bilen till jobbet. Det slutade med att jag fick senare på eftermiddagen ta mig till läkaren i-alla-fall, och där fick jag antibiotika. Allt detta för en pinsett! :) (Jag får jobba på motoriken lite).
Nu är jag i-alla-fall nyss hemkommen från AfterWork/ julkväll med jobbet. Vi åt på Tyrolen på Liseberg och efteråt villa alla testa lyckan på Kexchokladhjulet, och jag vann! Ironiskt får jag tillägga att det var ju en bra plan, att sen gå och bära på en stjärnvinst, och ta spårvagnen ensam hem. Så pinsamt, så Mats fick åka med mig på spårvagnen som moraliskt stöd haha! Sen fick han ta taxi hem till sig. Men stjärnvinsten blir en riktigt kul extra-julklapp till Cameron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback