5 dagar

2011-12-19 @ 19:23:02
5 dagar kvar till julafton, vad hände!? För första gången någonsin så har jag hamnat i den berömda julstressen, Panik! Men allt löser sig ju, det gör det alltid :) Denna julen har jag faktiskt önskat mig saker, jag fick t.o.m lämna en önskelista til mormor, som alla barn får göra =D  Fast mest önskar jag mig nog en man, en underbar sådan dessutom.... fast jag vet inte vart man skaffar sådana. Nä, jag får hålla mig till filmer och presentkort! :-)

I morgon blir det Liseberg, och jag ska vinna stjärnvinst på Anton Berg hjulet! Det kommer vara lite skumt att gå runt på Liseberg utan en endaste snöflinga så långt ögat kan nå. Det har ju alltid varit fullt med snö när vi varit där vid jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback