100% Stress!

2011-12-23 @ 01:02:14
Jag har varit enorm stressad idag! Om det är så här vissa människor känner vid julstressen så bestämmer jag här och nu för att aldrig någonsin vara med om det igen!
Jag tror jag har varit överallt idag. Jag har hämtat pengar från Cams pappa, köpte julklappar från hans pappa till honom, handlat, letat present, beställt mat, tagit Cam till frissan, firat mormor som fyllde år idag, kört och hämtat Cam från kalas, slagit in julklappar, och julpysslat med Cameron m.m.
Så nu, 01 på natten så ska jag äntligen sova lite, innan jag ska upp igen och bli klar med allt på min lista av 'To Do'. Dessutom, så jobbar jag till 22.15 imon, inget kul alls kvällen innan julafton. Men jag längtar till den 24.e.... julafton är ju sååå mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback