Väntar vid telefonen

2011-08-15 @ 18:52:01
Idag har varit en riktig slappardag. Jag och Cameron har nog inte gjort något vettigt alls och detta började till slut bli jobbigt för honom... han blev så desperat att han frågade om vi kunde åka till Kicks eller nått, allt för att jag ev. skulle säga ja. Visst fanns det tusen saker jag hade behövt ta tag i idag men att jobba 6 dagar i veckan som jag gör just nu så så är orken på minus.
Om 3 dagar börjar Cameron i 5:an (fan va fort det går!), och jag har fortfarande inte hittat skolväskan han vill köpa.
Ikväll blir det tid i soffan med sötnosen, och sen massa dötid i telefon med älskade Annika som ikväll kommer hem till höstiga Sverige.

Fyllekväll på Nivå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback