Bilder på veckan som gått!

2011-08-06 @ 10:05:57
Förra helgen började ju med Liseberg, fast själv åker jag endast virvelvinden haha. Men spela är jag bra på och denna gången lyckades jag även ta hem ett par stjärnvinster.

Dax att inte åka saker på Liseberg!

Jag, mamma, Therese och Cameron åker gärna virvelvinden.

Vinster från Liseberg, kostade mig nog 7-800 kronor :/


Vi har även passat på att åka till havet ett par gånger nu när vädret varit hyfsat bra. I onsdags började vi med havet i Lilleby Torslanda, sen blev det Slottskogen med picknick och riktigt bra minigolf (jag vann!). Det blev en riktigt lyckad dag!!

Cameron och Anna-Marija i Slottskogen

jag och Anna-Marija i Slottskogen

Cameron på minigolf banan i slottakogen, en riktigt bra bana faktiskt!


I förrgår var Cameron, mamma och jag i Danmark över dagen. Vädret var även då riktigt bra och Cameron var överlycklig över resan. Vi åt gott på båten, spelade lite (Cameron vann och vann), och satt ute med kall dryck. Väl i DK så strosade vi runt ett tag och stannade senare för att äta inne på en liten bakgård. Maten var sjukt god, så dit måste vi bara ta oss igen. Senare på dagen gick vi till The Reif (tror det heter så iaf). Där inne på det stora badhotellet var Cameron som fisken i vattnet, och efter typ 4 timmar så var jag helt död! Men kul hade vi!

Stena Danica på väg till Danmark.

Så god mat!

The Reif badhuset

Bildkvaliteten är inte den bästa, men jag tog bara med mig en liten kamera på alla turer.



Kommentarer

Postat av: Ana-May

Fina bilder <3

2011-08-06 @ 12:29:24

Postat av: therese

ovanligt att se mamma i vattnet, haha

2011-08-06 @ 16:46:48

Postat av: Jacueline

Tack Anna :)

Therese, I know!! helt otroligt! haha

2011-08-06 @ 19:52:01
URL: http://jagbeklagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback