USA

2011-08-30 @ 17:40:32
Kollade lite på Blogg.se och såg hur så mycket är 'USA'. Jag fick en sån saknad! Jag har inte varit tillbaka i usa sen jag flyttade hem till Sverige 2001. Så 10 år har redan gått, 10 år! Wow, tiden har verkligen gått fort. Jag flyttade till Sarasota i Florida 1998, inte långt efter så flyttade jag till Tampa, FL (där jag träffade Camerons pappa 1999). Vi gifte oss redan i November -99, och år 2000 flyttade vi (tyvärr) till Ohio, och sen i november -00 så föddes Cameron på sjukhuset i West Virginia. Dom 3 åren gick fort och var lite väl händelserika... och slutade i katastrof! Men jag har alltid saknat Florida, har även funderat på att flytta tillbaka, men så har det aldrig blivit.
Men saknar gör jag...

The beach in Sarasota Florida
Stranden i Sarasota, FL. Finare, mjukare sand går inte att hitta!

Gasperilla Tampa Florida
Tampa, FL. Gasperilla festen i Tampa var sjukt stor och rolig varje år!


Lovely Miami, FL. En underbar tursitplats...men inte boplats!


Bron mellan Ohio och West Virginia, en daglig resa när man bor vid gränsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback