Lite tid med Jer

2011-08-12 @ 22:59:04
Åh vad skönt det är med en ledig dag! Jag har fått gjort en del idag, men inte så mycket som jag borde.
Cameron fick sitt efterlängtade ps3 headset idag i poste, från sin pappa. Det tog halva dagen att få igång det men nu funkar det! På tal om hans pappa, han ringde mig ikväll för att tjöta lite och ju längre in i samtalet vi kom desto mer insåg jag att han har faktiskt vuxit en del. Jag tänker absolut inte sätta något 'kors i taket' än, men det finns nog rätt bra förutsättningar till att han kommer göra rätt för sig och Cameron. Tyvärr är inte Jeremys tjej så förtjust i att han och jag pratar en del, men vi hittade en lösning på det också. Men mest förvånad blev nog Cameron och jag när Jeremy sa att om hans tjej har ett problem med kontakten till oss så kan hon dra för Cameron kommer i första hand då det är hans son.
Wow! Ok, det tog han 10 år att fatta det, men ändå, wow! Det gjorde sååå mycket för Cameron att höra det, han behövde verkligen höra det, framförallt då han inte har någon manlig i sitt liv längre.
Det var i-alla-fall kul att han ringde igen, han får mig alltid att skratta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback