Sol, shopping...och jobb.

2011-04-25 @ 10:51:47
Vilka härliga dagar det varit, bara sol sol sol!!
Från torsdag till fredag sov Annika över och givetvis blev det massa shopping i det fina vädret. Inte hade jag räknat med 10 timmar, men det blev det. Bilen var proppfull när vi var klara vid 20.30 på kvällen!
Startade shopping vid elgiganten på backaplan (ser ju lite rolig ut här)

Shoppade massa kläder i torsdags. Bikbok, Gina Tricot, Ikea grejer, H&M, Cubus, Kicks och massa andra affärer. Till och med Rusta där jag köpte en ny bra el-grillVåra påsar i bilen, dax att åka hem.

min del av påsarnaMina påsar efter 10 timmar. Det är såå roligt att öppna allt när man kommer hem :)
Bilder på en del av det kommer snart.


Idag är det måndag och jag ska jobba, börjar 22.00 så innan det blir det en sväng til morfar. Jag har inte sett honom på länge, ändå tar det mig 5 minuter att åka dit :(  Usch vad hemsk jag känner mig. Det blir att ta med hönekaka med ägg och kaviar på, då blir han lycklig!!

Nu ska jag gotta mig i solen på altanen en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback