Nattpass i nattmössan här!

2011-04-26 @ 05:10:04

Var hos morfar på boendet idag. Med mig hade ag kaffe och äggmackor som han kunde få njuta av ute i solen. Jag vet att han frågat efter mig en hel del, jag har inte varit där på flera veckor (och jag brukade komma varannan dag), så nu kände jag mig så taskig. Det blev inte bättre av att han blev så glad att se mig att han blev ledsen, så ledsen att han inte kunde få fram ett ord! Usch vad hemsk jag kände mig! Men nu är i alla fall allt bra.

Nattpass i alla ära. Lugnt och skönt....men oj så trött man kan bli! Klockan är nu 05 på morgonen, det börjar ljusna ute och jag är så trött att ögonen går i kors. Men nu fungerar man ju så pass att efter ett tag blir man övertrött och kan då inte alls sova, detta kommer givetvis att inträffa lagom till att jag kommer hem och ska sova vid 08-09 -tiden på tisdags morgon. Jag klagar igentligen inte, jag tycker om att jobba sena pass.... men ändå! Haha. Nu ska jag invänta telefonsamtalen om viltolckor och kolla färdigt på min älskade Bee Movie. 1 tim, 55 min kvar till hemgång :)

Tänk positivt, lönedax nu!!
Jag beklagar, men livet är så mycket roligare att leva när man har pengar.

God morgon / God natt till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback