Ensam hemma i 1v!!

2011-04-17 @ 20:16:28
Söndag... ja vad mer kan man säga, detta har varit en riktigt typisk söndag. Städat lite, sytt upp gardinerna ( iaf 1 längd), slöat, gjort lunch-lådor, och zappat på tvn. Men helt ärligt, vad hade jag för alternativ!? Sitta på cafe' ½ dan, röka ett pkt cigg och dricka 7 kaffe latte? Ut och shoppa? --nä, det gär jag alla andra dagar i veckan ändå ;)

Idag blev jag i alla fall HEL-LEDIG! Min mamma åkte med Cameron till Åre för att åka skidor i 1 vecka, Johan kom nyss och hämtade hunden som vi har delad vårdnad på, så voffsingen ser jag nästa söndag igen. Så ja, nästan helt ledig är jag.
    ensam hemma

Jag jobbar imon, men schemat är 14-22.15 i 3 dagar, så jag kan sova sååååå länge på morgonen :))
På torsdag och fredag är jag ledig så det får något kul med Annika dom dagarna. Hon kommer nog åka tillbaka till sitt jobb på båten om några veckor så jag får passa på att träffa henne nu för sen tar det som vanligt en evighet innan hon kommer till sverige igen.
Nu är det bara 1 vecka kvar till lön, så jag hoppas på en nice date med Anna-Marija snart också. Vi ses löjligt sällan!

Nu ska jag sura över att jag gått upp 2kg....tröstar mig nog med chips och dipp!

Kommentarer

Postat av: Ana-May

Jag har inte ens råd att handla chips idag :(

En date snart? YES PLEAAASE!!!!

2011-04-17 @ 20:53:11

Postat av: Jacueline

Det hade inte jag heller, jag lånade av Cameron haha!

2011-04-17 @ 21:43:19
URL: http://jagbeklagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback