Man borde få svar, oavsätt!

2012-05-22 @ 20:25:28
Den härliga sommaren är äntligen här, på riktigt! Jag jobbar t.o.m torsdag, sen är det lite semester igen och då kräver jag 25 grader med massa sol :)

Idag diskuterades anställningarna på jobbet, vi 5 som började samtidigt väntar på svar..... trodde jag. Tydligen har alla fått svar förutom jag och Mats. Man kunde ju tro att cheferna meddelar alla, oavsätt resultat, men icke.

Nu har Jeremy bott hos oss i 1 vecka, med 1 vecka kvar. Allt har gått super bra, men idag gick det lite snett. Jag vägrar ha en diskution med honom med Cameron brevid så det var snabbt över. Men usch iaf.

Idag kom Annika hem till Sverige igen, så äntligen ska vi få ta igen de 8 månader hon varit på båten. Massa shopping, fika, och alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback