Experiment med barn.

2012-03-05 @ 20:17:27
Någon måste väl ändå skrivit en manual till oss föräldrar?!
Ska barn verkligen behöva bara våra egna experiment? Min son har i 11 år varit min försökskanin, och kommer vara det i många år framöver. Slutresultatet på mitt föräldrarskap visas genom hans kariär, familjeliv, och prioriteringar som vuxen. Men, för tillfället ligger jag på ett G, och hur ska jag lyckas ta oss till ett MVG eller åtminstonde ett hyfsat VG? Borde det inte i-alla-fall finnas handikappspoäng för oss som är ensamstående föräldrar?
Vid närmare eftertanke så tycker jag nog ändå att jag ligger på ett VG, med tanke på alla omständigheter =)

Cam för snart 10 år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback