Kommit till insikt.

2012-01-31 @ 09:42:32
Inte kul att vakna upp en månad och inse att hur man prioriterat i alla år är fel fel fel. Jag vet inte ens hur jag blev sådan. Är det verkligen dödsviktigt att handukarna viks på ett visst sätt, eller att duken ligger fel? Nej verkligen inte haha! Spelar det någon större roll om vad andra tycker om mina val? Verkligen inte!
Jag borde lagt mer fokus på verkligheten! Trivsel, respekt och jämställdhet kan ta en långt. Så bättre sent än aldrig, here we go ;) Visst hade det varit bra och bli så här djup för flera år sedan, men kanske tack vara de senaste 10 åren så har jag i-alla-fall kommit till insikt NU.
Hur som helst, jag ber om ursäkt till de som bott med mig behövt leva med mina tix! Fy :/

Anyways.... idag gjorde min underbara son middag (under övervakning), så duktig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback