Halv tolerans

2012-01-26 @ 22:29:13
Var i Jonsered och träffade 'S' ikväll. Jag trodde att det kanske skulle få tillbaka mina tankar på det som är och inte allt som var. Men det gick la 'sådär'.

Visst är det härligt med folk som övningskör...? Jag är helt med på att de håller på att lära sig.Så det är okej att de blinkar 1km innan svängen, eller att de kör så långsamt över fartguppen att de hade gått snabbare att gå ur bilen och putta över den. Men att ligga i 55 på 70-vägen, eller att stanna bilen 1 minut när det redan var grönt, är heeelt otroligt irriterande!! Jag klarar bara inte av det. Är man kass på att köra så borde man hålla sig på parkeringsplatser på kvällarna, i några månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback