Dyrt att sitta hemma!

2012-01-28 @ 16:11:56

Sovdag idag efter dubbelpasset igår på jobbet. Barnledig hela helgen, så jag myser i soffan. Det är dyrt att vara hemma utan något att göra. Jag har hitills idag lyckats köpa filmer och minneskort för 800kr på cdon.com, en Samsung touch mobil till Cameron, och lite kläder från GinaTricot.se. Med en timma kvar innan jag åker på middag så hinner jag ta en titt på LaRedoute.se också :)
Stanna hemma ikväll och vakna pigg, eller ut och festa med risk för bakfylla? I just don't know...

cdon.com minneskort, samsung touch mobil, usb minne 16gb, filmer med bruce willis och nicolas cage. USA linne från GinaTricot.se och svart blus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback