Cougar

2012-01-14 @ 13:11:47
Vissa dagar är verkligen gjorde för att åstakomma absolut ingenting. Idag är en sådan dag.
Ligger i soffan med morgonrock efter 13-tiden. Kollar på maraton av The Couger på tv och började fundera. Är ålder bara ett nummer eller är det i grunden något vi behöver anpassa oss efter? Jag attraheras inte av en kille efter hans ålder, men sanningen är att någon i ens egen ålder kan vara i stor vikt om förhållandet ska hålla i längden.
Så jag behöver dejta lite mer, men vad gör jag? Jag är ju känd för att gilla yngre killar, men när det väl gäller så tycker jag mer om en mysig hemmakväll än en helnatt på stan. Där har oftast åldern en stor påverkan. kan jag hitta en kille som är 28-30, rätt mogen, och som inte vill ha fler barn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback