Bli anmäld???

2012-01-13 @ 17:31:15
Oh my freaking friday god! Raka vägen från jobbet till möte med skolsyster och skolläkare för att vi ska få ihop allt så Cameron kan få så mycket hjälp som möjligt från Bup, kurator, och lärare. Men på något sätt lyckades de slänga in kritik mot mig om mina kvällspass på jobbet. Men de påpekade också att de inte tänkte anmäla det. ANMÄLA? Hur fan blev det ett alternativ ens? Får jag enligt lagen inte lämna min son ensam på kvällarna? För i så fall så har jag verkligen missat något!! Visst, det är inget jag önskat, men nu är det som det är, och vi måste klara oss själva.

Men nu är vi äntligen hemma. Upp till mormor för lite middag. Kanske åker vi och köper lite kalorier i en påse eller två sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback