Äntligen!!

2012-01-06 @ 22:26:28
Jepp, det är ett faktum, idag fick jag med mig en ny TV hem till vardagsrummet. Det blev en slimmad (4cm tjock) 42" LED tv. Efter 2 timmar fick jag fram kanalerna, men någon ordning på dem är det inte, och massa av dem fattas. Men nu har jag i-alla-fall en stor bra platt-tv i sovrummet också (den som stod i vardagsrummet). Det skulle blivit en Laptop också, men herregud vilken snurrig värld det var. Kanske en vit Asus? Men nej, det får bli nästa veckas problem!
Medans alla är ute på vift denna fredag så ska jag gå ut med hunden, ta ett bad (Yes det är sant, jag har läkt så bra efter operationerna så jag nu får bada igen!), sen ska jag lägga mig i mina underbara satin lakan och somna zappandes framför tvn :))  Cameron kommer hem imorgon eftermiddag, lagom till jag slutat på jobbet.

Happy Living people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback