Världens bästa James!

2012-02-02 @ 22:27:08
ÄÄäälskar min läkare jag var hos idag, James. Så jag kommer dit pga av huvudet, men han börjar undersöka min hans och pratar om halsont och hosta. När han inser att han läst av fel patient säger han att huvud och hals är ändå samma sak. Resterande besök består av följande info: När han vinner komunvalet ska alla barn från 6 dagars ålder utvisas till Canarieöarna på vintern pga smittorisk. Alla i varberg och falkingberg hatar boråsare. Bönder hatar bodåsare. Min mormor borde köpa mig en semester-resa med pengar som hon gömmer på olika ställen. Jag borde åka till Turkiet, inte dit unga tjejer åker för dom vill bara 'smaka karameller'. HAHAHA! Ja, och slutligen fick jag min medicin också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback