Min goa son!

2012-02-15 @ 20:01:44
Idag hämtade jag Cameron som blivit passad av sin styv-morfar sen igår. Cam mötte upp mig med en alla-hjärtans-dag ros och små hemmagjorda semlor <3
Tidigare idag läste jag följane inlägg på min mammas Facebook sida:

Emmelie och Cameron bakar semlor som Cameron och jag ska färdigställa med mandelmassa och grädde.
Cameron: Men jag gillar inte mandelmassa.
Jag: Nähä, ska du bara ha grädde i din?
Cameron: Nä, jag gillar inte grädde!
Jag: ?????
Jag: Du ville ju ha semlor?
Cameron: Men mamma och jag köper alltid semlor med sylt i
Jag: Okej, då lägger vi sylt i dina (jag tar fram syltburken)
Cameron: Men ååååå, inte sylt! Du fattar ju ingenting!!

Ääääää........nä. Är det någon annan som fattar?
(Han åt två "semlor" med sylt i till slut)

HAHAHAhaha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback