Tusen saker på 2 timmar!

2012-04-13 @ 12:59:20
Igår låg jag gott och degade i soffan det mesta av dagen. Skulle börja jobba först 22.00
Allt var lugnt till 18-tiden, sen blev här KAOS! Det får bli en lång historia i korta drag.
Cams pappa ringer, vi har bestämt att berätta för Cam att pappa kommer till Sverige på besök. Precis som anat blir Cam knäpptyst och ögonen fylls med tårar när han hör sin pappa berätta nyheten.

Camerons mobil blir stulen, men detta sågs av andra. Killen fick tillslut skippa sin historia om missförstånd mm. Jag får hans uppgifter och ska polisanmäla honom, och när det kom fram fick han lite panik. Så det slutar med att han sitter hemma hos oss i soffan och ber rejält om ursäkt, och han skaffar ett nytt simkort till Cam eftersom han pajat det andra.

Cameron gör sig klar för att sova en natt till hos sin kompis.
Jag irrar runt för att få tusen saker gjorda, men, Jeremy ringer och börjar babbal. 2 minuter senare knackar A.D på dörren så Jeremy dumpas snabbt i telefonen.
Så nu har vi 2 timmar tillsammans innan jag måste åka. Mysigt? nja, det skulle vara det, men Cam kom knackande på dörren 4-5 ggr på 1½ timma! ...så blir inga barn gjorda! ;p
Jag kom iväg 21.30 och åkte rally till jobbet! Och där väntades ett toppen pass med världens goaste Maria! Tiden flög förbi :)
Hem, sova 3,5 tim innan Cam kom hem och väckte mig. Ikväll blir det ett nattpass till.... jag kommer vara dödstrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback