Hon tog min bil!!

2012-04-09 @ 11:25:58
Blev så blåst igår! Jag och mamma slet som små myror för att komma med i dragningen för en skitsnygg ny volvo. Och jag kom med till slut!!!! Så glad, så spänd..... så blåst på vinsten! Nä någon annan jävla Johansson i Halland vinner den. Hon lät inte ens glad "okej ja, tack, hej då". Det skulle ju bli MIN bil, eller ja, min och mammas.

Idag startades dagen med pannkakor. Jag ville överraska Cam på morgonen, och oj så glad han blev! Full score på mamma-poängen!
Regn och snö på min lediga måndag. Vi stannar nog inne idag, iaf jag. I morgon är ledigheten slut och det blir jobb igen. Stackars Cameron som får vara hemma ensam på sitt lov :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback