Bara början...

2012-04-20 @ 17:16:29
Jag är helt amazing, jag åkte till jobbet trots hur extremt 'manligt' sjuk jag är!
Efter jobbet hade jag en inbokad tid att passa så tyvärr fick jag inte åka direkt hem och kurera mig. Mötet varade dessutom alldeles för länge! När jag gått därifrån, pratandes med Cameron i mobilen så gick ett av mina ex förbi, vilket var lite komiskt för jag drömde faktiskt om honom i natt haha. I-alla-fall, jag nämnde det för Cam (och för en gång skull) så öppnade han upp sig lite om sina tankar om 'den där' som han utrrycker det. Jag hoppas verkligen detta bara var början, att han kan börja prata om hur han mår och vad han tänker....
4v kvar till Jeremy kommer till Sverige, hmm...
5v kvar till Annika kommer till Sverige, yay!!

Happy helg!

words quote

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback