Stanna kvar i sängen?

2011-09-12 @ 22:22:06
Hösten har tagit sin plats och nu ska det nog börja storma också!
Idag har allt varit kaos haha. Jag försov mig, spillde smoothie överallt, bröt av nageln från typ hela fingret, fick jobba över i 2 timmar, fick samtal från skolan, Cameron vägrade gå hemmifrån och missade sitt möte i skolan, och hunden vägrade gå ut pga regn! Nä såna här dagar ska man stanna kvar i sängen!

Men annat kan börja arta sig. Snart ska jag ev. bli sambo :)  Det kanske kan bli spännande och få in 2 till här hemma men de hade varit bra om jag haft ett rum till här, så att barnen kunde fått eget rum. I morgon så vet jag mer, kanske blir det av redan om ett par veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback