Sjukling?

2011-09-01 @ 19:26:56
Fick lite vårkänsla idag, så här den 1.e september! Solen sken men det var ändå lite 'sådär' med vädret.
vaknade trött i morse, jobbade, blev lite krasslig i halsen, men nu, ja nu är halsen helt förstörd! Det gör ont hela tiden och jag behöver hosta men dör hellre innan jag pallar den smärtan (okej, jag överdriver en aning kanske). Ända förklaringen måste ju vara --Halsfluss! Så jag vill inte ens tänka på hur kasst jag kommer må i morgon :/
Till det positiva är att jag är ledig i 2 dagar nu så jag slipper bli sjukskriven.

Satte nyss ihop min nya datastol från Jysk. Men herregud vilket jobb det blev! Ska det verkligen vara så svårt att skicka med alla delarna ink. bruksanvisning? Och varför kan inte bara skruvhålen sitta på rätt plats utan att man måste dra fram kniven och göra ett visst 'hemarbete' innan man ens kan börja med allt!?
Till slut blev jag klar...
Stolen är för rak, för smal, och alldeles för hög! Det enda som var bra var priset, hmm... jag borde anat detta då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback