Reslust

2011-09-02 @ 09:51:28
Hemma och sjuk, och var då givetvis tvungen att vakna innan 08 utan att kunna somna om.
Jag och Cameron har plockat undan och fixat lite i köket. Nu sitter jag och drömmer på Fritidsresor.se.
Tanken är att vi åker till Thailand nästa höst, men vart?
Hade jag kunnat välja så hade det blivit Bangtao Beach i Phuket på det hotellet jag var på förra året, men det hotellet verkar vara borttaget. Där var sååå fint och man kunde välja till markplan med pool. Dessutom var hotellet i direkt anslutning till stranden.
Men nu blir det till att börja om på noll, hitta plats, bra hotell, hyfsat pris, nära till havet, och pool vid altanen! Tyvärr landar priserna gärna på 30.000kr och upp, vilket hade kunnat funka om vi låter bli att handla och äta i 2 veckor ;)
Jag behöver verkligen tips!
kanske får ha is i magen och hoppas på fritidsresors "Fredagsraket".

bangtao beach i thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback