På ruta ett igen.

2011-09-07 @ 19:03:00

För mycket har hänt idag, orkar verkligen inte fler bakslag. Tillbaks på ruta ett...
Men samma fråga kvarstår, HUR kan någon behandla ett barn så som J gjort mot Cameron? Jag kommer nog aldrig att förstå, för jag kommer aldrig få ett svar.
Jag trodde Cameron var på väg framåt, för han visar inte ofta något, och säger inte mycket om J längre. Men så fel jag hade. Visst har vi räknat med nått utbrott eller att aggressionen skulle vändas mot andra, men det kom inte. Och så som allt nu kom fram idag hade aldrig någon kunnat räkna med, jag hade ingen aning om hur otroligt dåligt han igentligen mår! Känslorna är verkligen upp-pch-ner idag. Är så fruktansvärt arg för vad J har gjort mot Cameron, och av alla människor så trodde jag aldrig att J skulle vara kapabel till detta. Han var underbar i så många år, så hur kan han bli Satan över en natt?!!
Samtidigt så är jag så ledsen för Camerons skull, han har ju inte gjort något fel alls! Men efter vad som hänt idag så undrar jag om han kan förstå det. Det han är med om, det som hänt idag, det ska ingen 10-åring uppleva. Han är för liten för detta!!! Jag känner mig så hjälplös som mamma, vill ju bara att han ska må bra igen.
Undra om J ens skulle fatta om han visste vad som hänt? Antagligen skulle han skita i det, även om Cam hamnat på sjukhuset.


Kommentarer

Postat av: Emma

VADÅ SJUKHUSET? VAD HÄNDE HUR MÅR HAN?? <3

2011-09-08 @ 00:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback