MIN dag!

2011-09-22 @ 21:33:18

Väcktes 05.50 i morse av att min underbara son stod med frukostbricka vid sängen och sa grattis på födelsedagen!
Han hade ställt klockan för att gå upp innan mig och gjort frukost. 2 rejält smörade rostebröd och ett glas med  (väldigt stark) oboy (fick ta bort en heeel del smör haha). Sen sprang han iväg och kom tillbaka med paket och födelsedags kort! Han hade bett sin mormor om hjälp, så de hade åkt till köpcentrumet där han noga valt ut både tröja och kort till mig, SÖTISEN! Hemma har han smusslat undan allt utan att jag märkt något. Han hade till-och-med satt snöre på paketet som han krullat så fint. Och när han inte hittat tejpen så tog han häftapparaten (haha!).
Jag har verkligen världens mest underbara son, han gjorde min dag perfekt!!

2011-09-22


Kommentarer

Postat av: Emma

Men fina Cameron!!!!!!! Åååh blir helt tårig här på jobbet :'(((((( finunge <3

2011-09-23 @ 08:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback