Ikea

2011-09-02 @ 20:56:23

På min sjuka dag så har jag sovit, tvättat, skurat fönster, och varit på Ikea.
Jag är inte gjord för att vara sjuk, jag blir extremt rastlös. Så på kvällen åkte jag och Cameron till Ikea för att 'äta middag'. Så skönt att slippa laga mat och ta disken när man inte mår bra. men att gå runt på Ikea var kanske inte en toppen idee', jag blev så anfådd hela tiden att jag kände mig som 85 år.
Turkos har varit färgen i badrummet hela sommaren och eftersom jag inte tröttnat, byter jag bara till mörkare liknande färg. Hittade en del av det på Ikea, men behöver nog leta upp lite mer i samma färg på tex. ett blockljus.

Massa fina textiler på Ikea, badrummsmatta och handukar blev det idag!


Kommentarer

Postat av: Mamman

Vilken härlig färg! Ser också att randigt kan vara jätteläckert. Jag kommer snart över och skitar ner dem :-)

2011-09-03 @ 10:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback