Fylla = bakis

2011-09-25 @ 22:32:18
Söndag kväll och riktigt nöjd! En sväng till stan igår för mini-shopping, sen med goa tjejer på lunch.
På kvällen gällde förfest at my place och senare utgång för att ta vår plats på Avenyn ;) Det blev mycket tjöt och skratt under kvällen, men när ska man lära sig att efter 03 blir inget bra, man ska åka hem!! (men det gjorde vi ju inte). Slösade massa pengar jag inte hade, drack rätt så lagom, men fick inte dansat loss.
Idag fick jag sota för natten efter bara 4 timmars sömn. Vi vaknade varken nyktra eller utvilade, pizzerian visade sig vara stängd så det blev buffalo wings, vitt bröd, och fryspizza som bakis mat haha!
Fast söndagen har varit riktigt skön, vi har slappat och skvallrat en hel del. Och sen på eftermiddagen fick jag ett par besökare till, så då blev det kaffe och hembakad blåbärspaj, mums!
Cameron kom hem vid 20-tiden, men sover nu så här är så lungt och tyst. Nu ska jag slappa lite innan sängen ropar.

Natti natti!

Annika, Lotta och jag på förfest hos mig
Börjar bli redo att dra ut :)





Det var bara vi 3 på bild, om och om igen! haha

Och sen kom bakis-dagen...

Dagen-efter mat är pizza. Men vad gör man när pizzserian är stängd!!?? Det fick bli en liten Grandiosa inbakad fryspizza! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback