Storm

2011-11-27 @ 23:27:07
STORM! Vad en storm kan göra en kväll på jobbet enformig! Och inte var det lätt att ta sig hem bland alla översvämningar och avstängda vägar, och fallna träd. Men nu är jag i-alla-fall i min trygga vrå i hemmet :)
I morgon är jag ledig men vet inte vad jag ska hitta på. Antar att jag blir hemma med julpyntandet.
Går runt med en knut i magen för all drama och skit som pågår. Jag har fortfarande inte fått en ny tid för nästa operation, och efter att fått höra en skräck-historia från en kollega på jobbet så är jag livrädd att läkarna väntar för länge.
Nu får det bli lite träning och ev. en kvällsmacka innan skönhetssömnen!

Kommentarer

Postat av: Mamman

Å där fick du igång mig igen :-(

2011-11-28 @ 00:04:10

Postat av: Jac

Nej nej nej!!! Förlåt mej! Det kommer bli bra :)

2011-11-28 @ 00:57:26
URL: http://jagbeklagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback