På rätt väg.

2011-11-22 @ 20:59:52
Cameron har ju inte mått så bra det senaste halvåret. Men nu tror jag äntligen han är på rätt väg tillbaka :) Cameron har haft 2 personer han träffat för samtal varje vecka...och lite motvilligt har han gått dit. Men nu ska han bara fortsätta hos en av dom, och det känns ändå skönt för då måste även dom anse att det börjar bli bättre. Dessutom så gjorde han sina läxor igår, för första gången på 3 månader!
Just nu sitter jag på jobbet men med bara 1 timma kvar. Vi har fått vårat schema för nästa period ch jag fick igenom mitt byte, så nu slipper jag jobba julafton! Det känns så lugnande att veta att Cameron inte behöver fira jul utan sin goa mamma ;)  Istället jobbar jag nyår, men det kvittar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback