Massa nytt.

2011-11-09 @ 20:22:30

Tur att jag började jobba idag igen, 4 lediga dagar innebär en hel del shopping.
Fick tag på en underbart go rosa kofta (syns lite på bilden) på Gina Tricot, en snygg mössa på Lindex, 2 baslinnen fr. H&M, lite nya nagellack, diadem och annat kul på Glitter och Kicks. Jag råkade också hitta något nytt att ha på mig nästa gång jag ska ut. Jag tycker det är hopplöst att hitta party kläder, antingen får jag klä mig som jag var 20, eller som jag var 40. Men nu hittade jag en svart topp på GinaT, och jag är sååå nöjd! Jag kan inte gå ut nu till helgen för Cameron fyller 11 på lördag, men kanske helgen efter :)

Sorry, dålig bild pga mobilen, toppen är snyggare IRL.

party topp på Gina Tricot 249kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback