Kalas kort!

2011-11-13 @ 12:39:08
Nu har jag återhämtat mig från gårdagen, och lägenheten är återställd.
Idag blir det inte mycket gjort. En sväng till morfar, och en liten träff med 'S'.
Sen ska jag ligga hemma och slappa i soffan, se på tv, måla naglarna och dricka cola :)
För övrigt firar folk Fars Dag idag. För Cameron och mig så är denna dagen helt meningslös i sin betydelse, så vi firar Ledig Söndag istället ;)

Här är lite blandat från gårdagens kalas.
Morgonen började med massa paket för Cameron.
Nyvaken och spänd inför dagen.


Cameron med moster Therese.

Blåsa ut ljusen på tårtan :)
Tiden går så fort, 1 ljus har nu blivit 11.

Anna-Marija kom förbli, som varje år!
Anna-Marija kom också, som hon gjort varje år! Han blev sååå glad!

Även Camerons mamma fastnade på bild :)
Även jag var med ;)

Cameron är så nöjd med gårdagen, han fick allt han önskat sig..... så vad köper vi då till jul??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback