Julpynta?

2011-11-26 @ 23:41:31
Vi sov så länge i morse, skönt och jobbigt på samma gång. Mellan 14-22 jobbade jag så här har inte mycket blivit gjort. Denna helgen ska det ju julpyntas, och hur ska jag hinna med det?! Förhoppningsvis sover jag inte bort dagen i morgon, så jag kanske kan börja lite innan jag ska till jobbet...fast jag inte alls har fått in jul humöret :/
Inget blir då bättre när idiotin i närheten flödar. Att vissa människor mår så dåligt av sin egna närhet att de måste låta det gå ut över oss andra, det är så himla sorgligt!

Kommentarer

Postat av: Elin

Sv; Visst är dom fina! Dom är från Finland, i ett varuhus som heter Stockmann (deras motsvarighet till Åhléns) Ska köpa på mig till ett par gäng när jag hälsar på släckten där i vinter :D

2011-11-27 @ 00:13:09
URL: http://bycravlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback