Julklappar å sånt.

2011-11-07 @ 23:55:59
Idag hade det tydligen varit sååå mycket att göra på jobbet, så jag råkade njuta lite extra mycket på min lediga dag.
Jag har shoppat, köpt presenter till min snart 11-åring, och slått in presenter och en del julklappar. Jag älskar att vara färdig med sådant i tid, så ikväll är jag extra nöjd när jag ser massa inslagna paket :)  Fast visst finns det lite kvar, men det är bara för att folk envisas med att fylla år så nära inpå julen!
Just det, jag har lyckats gå upp i vikt senaste veckan, uuusch! Men med handen på hjärtat så ska jag se till att bli av med 1 kg snarast haha! Nån ordning får det ju ändå vara ;)

Nu får jag ordna upp bland papper och snören på golvet i vardagsrummet.
Slår in presenter och julklappar


Kommentarer

Postat av: Mamman

Fräck kasse där, med rosa prickar - var har du fått tag i den?? :-)

2011-11-09 @ 22:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback