Jag borde...

2011-11-18 @ 18:10:27
Jag borde, oj så många 'borde' det finns!!
Jag borde ta itu med min ekonomi.
Jag borde svälja stoltheten och ringa det där samtalet.
Jag borde välja mina strider bättre.
Jag borde se framåt mer än bakåt.
Jag borde få ihop mer tid med Cameron.
Jag borde plugga upp gymnasiebetygen.

Men vad gör man? Man låter det mesta vara, låter livet rulla på som det är....för det är enklast så.
Men om jag tar itu med allt, blir jag lyckligare då? Eller skapar jag bara mer stress och nya hinder?

Ikväll är bekymrerna färre och mindre. Ikväll borde jag bara ta en dusch, ta ut hunden, fixa naglarna, och lägga mig i soffan och se en film med Cameron :)
I morgon blir det utgång med Therese och Anna-Marija. Så alkoholen, Here I Come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback