Guess

2011-11-26 @ 01:26:53
Jag borde verkligen sova halv 2 på natten, men jag är alldeles för pigg! (tror inte det kommer vara fallet i morgon bitti haha).
Jag gjorde mitt nattpass, gick och la mig vid 08 och sov några timmar. Idag på eftermiddagen tog jag Cameron för att köpa julklappar, hans, inte mina för jag e ju klar :)
Ändå kom han hem med endast en present till sig själv, och jag med 5 presenter till mig!! Jag hittade en Guess Reveal väska som jag bara inte kunda låta bli att köpa, så 1700kr senare var den min, och det hemska är att jag inte har ett dugg dåligt samvete för det. I love it!
För mycket räkningar och för lite lön...inte bra för ekonomin och humöret. Men, nu har jag köpt en alldeles för dyr väska...så ekonomin e fortfarande kass men humöret är på topp!!!
Nu ska jag somna lycklig.

Guess höst kollektion 2011. Grå väska. pris: 1649kr
Guess Reveal grey handbag 2011

Shopping ink min nya gråa Guess handväska som jag köpte i väskaffären igår för 1649kr. Finns plånbok också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback