Cameron 11 år idag!!

2011-11-12 @ 21:30:55
Idag började firandet av min nu 11-åring redan kl.08!
Han fick några paket från mig, och några från sin pappa (som faktiskt ansträngt sig för första gången någonsin). Cameron blev så glad för allt, men framför allt när han öppnade ett paket från sin pappa och såg att det nya MW3 spelet låg där i, han blev helt galen haha.
Mamma kom och hjälpte mig med maten, och sen kom släkten vid 14.30. Vi har väl aldrig varit så värst många då det bara är min mammas sida av släkten som kommer.... men det kändes snabbt att det vara några som saknades. Till-och-med den som inte borde kännas av, gjorde det.
Men Cameron var nöjd och glad, han fick allt han önskat sig och lite till!
11 år, tiden går så fort att det är skrämmande! Men jag är så lyckligt lottad som har Cameron i mitt liv varje dag <3
Strax när Cam spelat färdigt online med sin pappa på sitt PS3 så ska vi se på film och äta massa gott :)

(lägger till bilder lite senare!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback