Vill ha så mycket!

2011-05-20 @ 18:05:33

Riktigt trött! I går var vi på enhetsdag i Bengtsfors med jobbet, satt tydligen lite illa i bilen och nu har jag värk värk värk (kanske en inflamation?). Idag är jag ledig, enda dagen på hela veckan :( Så i morgon ska jag upp 06.00 igen. Det finns ju roligare sätt att spendera en lördagmorgon, tex. att sova bort den!!!!

Idag har jag motvilligt dammsugit och lagat lite mat. Snart ska Cameron till Johan över helgen så jag ska snart förbereda kläder och mat till jobbet i morgon.
Förresten, hur fan får man en ordentlig design till bloggen?? Jag är så trött på denna som inte går att klicka sig fram till startsidan på, eller ens att söka upp saker och ting med.

Har hittat massa saker jag önskar mig nu i maj! och allt till bra priser :))

Kläder från Bikbok, Lindex, Gina Tricot m.m.



Converse 550-700kr. Tights 99kr. Klänning 99kr.
Bikinidelar 99-129kr/st. Topp 199kr.
Väska kr. Svart ring 99kr. Ring 60kr. 2 Halsband 299kr/styck.


Kommentarer

Postat av: emma m.h. wall

hellu.. :) efter bloggtorka drar jag nu igång "helgens blogg" igen.. delta gärna! KRAM

2011-05-20 @ 18:56:55
URL: http://emhw.blogg.se/

Postat av: www.neloo.blogg.se

fint!

2011-05-31 @ 20:42:17
URL: http://neloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback