VILL ha eller BEHÖVER köpa?

2011-05-31 @ 13:10:12
Jag vill ha så mycket nytt, Cameron behöver så mycket nytt, och på nätet finns allt! Och med all tid över jag har från att sitta hemma från jobbet idag så hittar jag ännu mer som jag 'behöver' fast jag aldrig vetat om det tidigare. men klapp på axeln, jag har inte klickat hem någonting alls på nätet idag (fast klockan är ju bara 13.00).
Men det finns ändå en del saker jag behöver/vill plocka hem.
Här är en blandad kompott av vad som finns i mina tankar... som en önskelista!



Klockorna i sommriga färger för 99kr. En svärburk fr. nätet 150kr. Smashbox Photo Finsih Primer 445kr.
Fatboy/Lazyboy fr. 3300kr. Bord till vardagsrummet 2000kr. Shine On till håret 400kr. MD mask 400kr. Orofluido olja till håret 230kr. Eye Magic ögonskugga 110kr från Eleven.se

Kommentarer

Postat av: Nathalie

svar: haha och vi är nog inte ensama om det heller :) ha en bra dag!!

2011-05-31 @ 15:23:56
URL: http://nathaliepetersson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback