SchlagerKväll

2011-05-15 @ 00:54:04
Det blev faktiskt en del städande idag, och äntligen är alla mina nyare kläder rena igen haha.
Åkte med mamma och mormor för att inhandla lite blommor till rabatten också, så nu blir det plantering i min lilla lilla söta rabatt i morgon.
Ska plantera i rabatten i morgon
Nu ska jag i alla fall sova, jag är hur trött som hellst men jag var lite nyfiken på hur det skulle gå i schlager tävlingen så det var bara att hålla ögonen öppna tills det var klart 00.20 (jag veeet att det inte var sent, men jag är helt slut idag) Azarbajan vann...och Sverige kom 3.a
I morgon blir det mer städning, träffa morfar, och slutligen lite fönstershopping online ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback