Min min min cape!!

2011-05-30 @ 12:37:52

Börjar känna mig bättre men åååh så tråkigt det är att vara sjuk, jag blir så rastlös.
Cameron är också hemma idag så jag tänkte få hans hår klippt nu när vi ändå är hemma samtidigt, men icke! Han totalstrejkar trots att han inte ens kan kamma sitt eget hår för att han är så ömhårad, han ser ju ut som han har rysk mössa på huvudet när han har så mycket hår. Jag behöver i alla fall klippas. Mitt hår är fortfarande katastrof efter besöker på BellBox hårsalong för 9 månader sedan!! Så har ni inte läst mitt inlägg om BellBox tidigare, så håll er helt enkelt bara borta från deras salong!
Så dagens schema är litet och enkelt:
*Fönstershoppa online
*Måla naglarna galet glittriga
*Klippning
*Sätta in kort i fotoalbumet
*Dammsuga

Måste nämnas, jag ville ha Madison capen från Gina tricot som kom ut i butik för ett tag sen. Detta blev helt omöjligt då alla butik sålt slut på den lika fort som den kom in. Men nu har jag lyckats!! Jag hittade en privatperson som säljer den, helt ny med tags kvar. Det enda minuset är att jag kan glömma priset den kostade i butik (199kr) då denna tjejens cape bler rätt poppis igår. Slutligen blev den iaf MIN MIN MIN! Fast för 340kr +frakt.
Den ursnygga capen från Gina Tricot är nu äntligen min. Ord.199, nu: 385 totalt, usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback