Mega-loppis!

2011-05-29 @ 16:56:20
Redan söndag! Idag har jag inte lika ont i halsen, men hostan är desto värre. Ändå fick jag för mig att åka med mamma till en mega-loppis som täckte hela Majorna!! Vi gick en liten länga upp och andra sidan ner, sen åkte vi hem. Så det blev till att kolla 5% av 100% av den loppisen  :/  Men jag fick glatt köpt mig ett par skor, helt nya för 20 spänn :)) Cameron gjorde också massa fynd, tex ett Wii-tillbehörs paket med 37 delar för 60kr, så där sparades också några 100-lappar!
Mina nya skor med nitar och härlig klack kostade bara 20 kronor i majorna på marknaden!

Nu känner jag mig något slut i hela kroppen, men oavsätt om jag stannat inne hela dagen eller inte så blir det sjukdag från jobbet i morgon för jag kan knappt prata och jag hostar hela tiden (passar sig nog inte att smitta ner alla som ska på semester, eller att hosta folk i telefon hela dagen).
Nu ska jag se om jag kan snylta till mig någons middag, eller om det blir mackor till middag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback