Ingenting

2011-05-23 @ 19:37:28
Nä idag har det inte hänt någonting alls.
I morgon är jag ledig, sååå skönt men surt att behöva gå upp 06.30 för att Cameron ska till skolan.
Dessutom börjar jag nog bli sjuk, har kännt mig hängig och tung i kroppen hela dagen, och jag har sååå ont i halsen.
Polisen västra götalands län
Idag fick jag ett nytt antällningsavtal. Det förra gick bara till 22/5 för att utbildningen var skriven tills dess. Nu fick jag ett nytt som går till 31/8 med heltids anställing. Där efter blir det timanställning med typ heltid, eller så åker jag på vikariat med skit-timmar. Blir det vikariat så får jag börja söka annat, och det vill jag verkligen inte! Jag vill få alla mina timmar, jobba ett par år och sen vidareutbilda mig för att kunna söka tjänst på ledningscentralen på polisen. Det är i alla fall mitt mål. Det känns skönt att åtminstonde ha ett riktigt mål för det har jag nog aldrig haft i hela mitt liv. Men tills dess så ska jag sköta mitt jobb och vara så trevlig jag bara kan på polisens kontakt center :)

Bara 2 dagar kvar tills lön, tjohooo vad glad jag blir för det ekar i plånboken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback