Ingen eld här inte!

2011-05-24 @ 09:22:34
Fire in my home
God Morgon!
Jag läste precis på blogg.se, 'Vad skulle du ta med dig om det började brinna'.
Det fick mig att fundera lite, vad skulle jag ta med mig igentligen?
Skulle det nu bara vara en liten brand på balkongen (varför skulle jag starta en eld där? jaja inte vet jag), så skulle jag nog börja plocka fram flyttlådorna från förådet och börja packa ner allt fint och prydligt. Men, skulle det vara så att det startade en brand inne i mitt älskade hem så skulle paaaanik uppstå! Vad väljer man ut? (förutom barn och hund då). Mina foton är ett måste, men det är ju över 10 album (tungt!), sen så tar det stopp i tankarna...jag vill ju ha allt med mig. Hade jag inte gillat allt så hade jag ju aldrig köpt grejerna från början.
Tänker så det knakar nu..... nä, slutsatsen får bli att här aldrig aldrig någonsin ska börja brinna! Så, då var det klart.

Nu ska jag njuta av min lediga dag. Fixa sonens gamla cykel och lägga in den till försäljning.
Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback