Glad, nöjd, och trött

2011-05-13 @ 23:35:12
Fredag eftermiddag is the best asså! Jag hade en riktigt bra dag på jobbet med en underbar Maria (tror hon har vingar). Det gick toppen och på måndag startar (förhoppningsvis) en ny och självständig vecka på jobbet!
Vädret var inte riktigt lika fint idag så det blev ingen latte på Avenyn, men det blev Indisk mat i stan med sötaste sonen och min älskade mamma. Cameron följde med mamma hem sen så jag blev lite barnledig och ska ta min kväll i sängen framför tvn, och i morgonbitti ska jag försöka slå rekord i att sova längst i hela världen ;) Efter 6 dagars pass och upplärning så e jag trötter!

Förresten, följ gärna bloggen via blogglovin (länken nere till höger på sidan). Fyll i din mejl och få sedan mejl när nästa inlägg görs av mig ;p Kram!

Njut av helgen och drick med (ingen) måtta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback