Chipskväll

2011-05-18 @ 20:03:49
Guuuud vilket trist väder, det är grått, rengnit och blåsigt. Började tidigt på jobbet idag, slängde ur mig en kommentar på skämt, chefen hörde och blev arg  :/  Ingen bra början helt enkelt!
I morgon (torsdag) ska vi ha 'enhetsdag' på jobbet. Detta innebär att jag m.f ska sitta i en bil 2,5 tim till Bengtsfors, säga hej till lite folk, för att sen åka 2,5 tim bil hem igen....nja, det kan ju diskuteras om det låter som något kul.
Som tur är så ska Jessica med (som jag gick utbildningen med) så jag får se till att paxa henne för bilfärden :)
Nu ska jag sätta mig vid tvn, ha lite ångest över min vikt och där med sörja med en påse grillchips --och dipp!!
Estrella grillchips med dippmix av tortilla, tacos, svartpeppar, holiday.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Då åker du ju förbi här! :D tar inte många sekunder att åka igenom Mellerud men ändå.. Haha! Miss u!

2011-05-18 @ 23:22:51
URL: http://saniia.blogg.se/

Postat av: Jacueline

I wish!! För Bengtsfors var inte mycket att hänga i granen haha

2011-05-20 @ 19:11:43
URL: http://jagbeklagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback